467

I mitt huvud har den senaste tiden mestadels cirkulerat både possitiva och negativa tankar - mest negativa och förra veckan var jag nog i någon slags psykos och storbölade var och varannan minut. Ibland hamnar man i negativa spiraler, det är inget ovanligt .. men det viktigaste är att komma ur det snabbt. Fort. Fort. Fort.
 
NÅJA - nu när det är en ny vecka och jag inte befinner mig i böl-tillstånd jämnt och ständigt kan jag berätta att vi i lördags vann vår första match. Hipp hipp hurra. Roligt värre! Och att jag äntligen fick spela match på riktigt igen - tyvärr spökar armen och har spökat en del .. men nu var det alltså dags!
Vi firade vinsten på kvällen på olika sätt. Mitt sätt var väl ganska rejält och när vi var inne på KB tänkte jag att jag "skulle fira genom att spruta champagne". Det enda jag hade i handen just då var en flaska öl som jag skakade och sprutade på golvet. Moget - men jag bjuder på det! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HANNA

Wilcomen til meine blogen. Sjukt inspirerande - eller hur? Nåja, stanna om du vill och läs mina DJUPASTE tankar, mina läckraste outfits och mina sjukt roliga ideer - eller klicka vidare! :)

RSS 2.0