452

Åh, nu märks det verkligen att hösten är kommen. Regn, blåst och rusk både igår och idag. 
Det är bara att snöra på sig stövlarna för min del för jag måste köpa en blomma till min mormor som ska ha födelsedagsgille imorgon .. typiskt gamlingar att ha det på söndagar! 
Tänk egentligen förritiden, typ 40 år tillbaka .. då var ju söndagar något speciellt. Alla mödrar (möjligtvis fädrar i vissa hushåll, men jag tvivlar .. ) lagade dendär fina söndagsmiddagen i 7 timmar som hela familjen sedan ska njuta av!
Nu består ju söndagar mest av bakfyllechips, bakfyllepizza och möjligtvis lite sallad (pizzasallad). Jag kommer aldrig bli en bra husmor!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HANNA

Wilcomen til meine blogen. Sjukt inspirerande - eller hur? Nåja, stanna om du vill och läs mina DJUPASTE tankar, mina läckraste outfits och mina sjukt roliga ideer - eller klicka vidare! :)

RSS 2.0