463

Måndag, 1a oktober. nu är det officiellt höst! Och vilken härlig höstdag, soligt, lite lätta vindar och inget regn!
Har varit ute på en lång promenad, skönt! Nu steks det pannkakor och senare ska jag väl cykla ner till träningen.
Min arm är fortfarande som den är, om inte värre idag tyvärr. Att åka och storhandla på en cykel är väl inte det smartaste jag kunde göra kanske, och nu får jag ta straffet. Nåja. Det löser sig!


Det har förövrigt varit en mycket trevlig helg. Hade lite folk härhemma i lördags, där vi faktiskt bytte kläder med varandra. En perfekt syssla om man är tjej, har en översvämmad garderob och inte riktigt vet när och var man ska använda alla dessa kläder. Trotts att vi var ett par stycken, med olika kroppsmått, längd, bredd mm så gick alla härifrån med en hel hög nya kläder! 
Igår fick jag ta straffet efter lördagen genom en enorm huvudverk och konstant illamående. Det blir så när man dricker vin. Uschpåmig!

Denna veckan är också den fylld med en massa festligheter, förutom jobb så blir det en tripp till Falkenberg på fredag för att se elitseriematch, lördag är det födelsedagskalas och på söndag är det premiär för alla lagen att spela matcher i serien hemma - detta innebär en heldag i en svettig sporthall, och eftersom jag endå inte kan spela så kan jag ju festa loss nått så in i på lördagen. HEHE. :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HANNA

Wilcomen til meine blogen. Sjukt inspirerande - eller hur? Nåja, stanna om du vill och läs mina DJUPASTE tankar, mina läckraste outfits och mina sjukt roliga ideer - eller klicka vidare! :)

RSS 2.0