450

Kaffe. Det är nog det bäste valet jag har gjort i mitt liv - det är att börja dricka kaffe. Inte speciellt hälsosamt kanske, men det är ju något av det godaste som finns. Har precis druckit upp min andra kopp, och nu börjar det bli dags att fixa sig inför en chillkväll på soffan!
 
Har varit duktig och vikt tvätt idag, samt skrubbat golvet kring vår spis. Det är fan det enda negativa med en gasspis plus att vi inte har en köksfläkt - det hamnar tillslut ganska mycket stekflott på vårt fina trägolv

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HANNA

Wilcomen til meine blogen. Sjukt inspirerande - eller hur? Nåja, stanna om du vill och läs mina DJUPASTE tankar, mina läckraste outfits och mina sjukt roliga ideer - eller klicka vidare! :)

RSS 2.0