455

OM det är någon som undrar så drog jag armen ur led förra helgen under en match. Har sedan dess gråtit var och varannan dag, först för att det gjorde ont och nu mest för att jag är frustrerad. 
Frustrerad nått så in i helvete helt enkelt. Kan inte använda min arm ordentligt. Kan inte träna. Kan inte jobba ordentligt. Mest frustrerande är att det sätter sig på psyket, och alla som känner mig väldigt väl vet att tålamodet verkligen inte finns hos mig.
Ringde min syster igår och bölade ut. Stackars människa. Så många samtal hon har fått ang det ena efter det andra - men hon har sig själv att skylla. Inte jag som bestämt att hon ska bli läkare :)) hoho. Bra med läkare i släkten iallafall, slipper man alla dyra jävla avgifte och väntetider för att sedan få höra "du får gå till vårdcentralen". OK TACK FÖR HJÄLPEN KÄRA DOKTOR ARNE SOM INTE BRYR SIG OM ATT JAG HAR ONT!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HANNA

Wilcomen til meine blogen. Sjukt inspirerande - eller hur? Nåja, stanna om du vill och läs mina DJUPASTE tankar, mina läckraste outfits och mina sjukt roliga ideer - eller klicka vidare! :)

RSS 2.0