462

Oh. Aj. öööh. urk. hulk.
jag har så extremt ont i mitt huvud. vill bara gräva ner mig i en sandgrop och aldrig någonsin mer komma fram. 
vad är då anledningen till att jag mår så jävla dåligt?

JOOO, det dracks vin igår. Inte konstigare än så. JAG DRACK VIN!! För mycket kanske nu när jag väl tänker efter, men det var värt det.
Vi hade "clothesforchange", dvs bytte bort kläder till andra som man inte använder speciellt mycket. Alltså, jag har nog fått en helt ny garderob känns det som! Roligt att alla fyndade såpass mycket som de faktiskt gjorde, inte mycket som blev över!

Det ROLIGASTE under hela kvällen var när Stina skulle gå hem och trodde att vår garderobsdörr var ytterdörren. Gott folk, det var längesen jag inprincip låg dubbelvikt och kissade på mig av skratt. WOUNDERFUL!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HANNA

Wilcomen til meine blogen. Sjukt inspirerande - eller hur? Nåja, stanna om du vill och läs mina DJUPASTE tankar, mina läckraste outfits och mina sjukt roliga ideer - eller klicka vidare! :)

RSS 2.0