459

Oh vad jag har promenerad fort. #Hurtigtjej88 - är seg som en geleråtta i mina ben nu och ska bege mig in i duschen.
Egentligen vågar jag inte gå in i vårt badrum eftersom jag hittade världens största spindel innan (detta är sant!) och nu vet jag inte var den är. Jag gjorde ett tappert försök genom att vara sådär tjejig och försöka döda den med vatten, men tror inte det gick så bra. Vi får väl se om jag överlever eller om jag har råkat vattna den så den har växt upp till ett monster och dödar mig. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HANNA

Wilcomen til meine blogen. Sjukt inspirerande - eller hur? Nåja, stanna om du vill och läs mina DJUPASTE tankar, mina läckraste outfits och mina sjukt roliga ideer - eller klicka vidare! :)

RSS 2.0