466

Åh jag har en typisk trötthetsdag idag. Är sjukt seg och vill inget annat än att gå och lägga mig .. jobbigt dock när jag måste både ta hand om tvätten och laga middag till min käreste kommer hem från skolan.
Trevligt dock att min pappa kom hit sådär spontant och hade med sig ett par nya cykellampor till mig .. då blir man allt glad! :) Jag ska tillochmed få en brandvarnare!!! LYX!

Vad händer annars idag? Öh. Inget. Speciellt. Tråkigt. Tisdags. Liv. BLÄ!
Ska på halloween fest och jag har just nu noll inspiration om vad jag ska va utklädd till. Just nu är jag på humör att va utklädd till en bajskorv eftersom jag inte finner någon annat ide. Var inne på buttricks igår för att se om jag hittade något roligt .. och där kunde man välja mellan följade:
- Sexig polis
- Sexig militär
- Sexig Pirat
- Sexig sjuksköterska.
Men vi eller rättaresagt jag som inte vill visa bröst och kön då .. vad ska jag va?! En luffare. med dålig andedräckt och snor som hostar på alla :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HANNA

Wilcomen til meine blogen. Sjukt inspirerande - eller hur? Nåja, stanna om du vill och läs mina DJUPASTE tankar, mina läckraste outfits och mina sjukt roliga ideer - eller klicka vidare! :)

RSS 2.0