458

Godmorgon. God morgon. Go'morrn. Go morgen. Gutten morgen.
Nåja, min morgon har väl varit både ond och god. Gabriel har en tendens att alltid "försöka" vara tyst om han går upp innan mig, men eftersom han har en hjärna likt en valnöt ibland så brukar det sluta med att jag alltid vaknar endå.
Förutom att panikleta efter saker, brukar han vara ute i sista minuten till tågen, och idag hann tillochmed hans väska gå isönder så hela remmen flög av och väskan i marken. Detta innebar att Gabriel ryckte upp ytterdörren, fick ta en ny väska, mumlade något, panikcyklade till tåget och skickade sedan ett sms "tåget inställt. sätt på kaffe."
MEEEEEEEEEEEN - han kom hem igen och nu har vi haft en mysig morgon med kaffe och en rostemacka! 
 
Nu är kl dock bara 7, och jag undrar vad jag ska göra med hela min dag. Måste ta hand om min arm. Ajaj, svullen.com för tillfället. Kanske ska gå ut på en morgonpromenad? Ja. Motionera mera är numera mitt motto. YO'GO'GAL!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HANNA

Wilcomen til meine blogen. Sjukt inspirerande - eller hur? Nåja, stanna om du vill och läs mina DJUPASTE tankar, mina läckraste outfits och mina sjukt roliga ideer - eller klicka vidare! :)

RSS 2.0