Lördag

Efter en riktigt trevlig kväll med trevligt sällskap är jag helt slut och ska snart gå och lägga mig. Har precis kollat på gårdagens avsnitt av big brother och som Martina sa "vad ska man nu göra när det snart är slut?!" Haha ja, det kan man ju undra sig. God mat åt vi på T-Bone, och filmen då? Den var helt jävla fantastiskt rolig!! Oftast så brukar ju uppföljare vara lite sisådär och kanske inte lika roliga, men denna var minst lika rolig om ibland kanske inte mer! Värd varenda krona och detta är en film jag kommer se om och om och om igen flera gånger!

Nu väntar sängen, saknar dig min man som är ute och svirar som vanligt! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HANNA

Wilcomen til meine blogen. Sjukt inspirerande - eller hur? Nåja, stanna om du vill och läs mina DJUPASTE tankar, mina läckraste outfits och mina sjukt roliga ideer - eller klicka vidare! :)

RSS 2.0